zaterdag 11 juli 2015

♥ Strandlakens

Nu het zomervakantie is zwem ik vaker en is het natuurlijk handig een goede en leuke badhanddoek te hebben. Ik heb die van mij vorig jaar weggedaan omdat ik hem al heel lang had en hij echt te oud werd. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe en hier deel ik een aantal handdoeken die ik leuk vind!


 Dit badlaken van mello mello vind ik heel vrolijk en leuk. Ik vind hem wel erg druk dus ik denk niet dat deze het wordt omdat ik er snel uitgekeken op zou raken denk ik. Ook de andere handdoeken van dit merk vind ik heel leuk dus als ik er één zou kopen zou het niet per sé deze zijn.
Dit badlaken kun je kopen bij bol.com voor 27,90



Dit strandlaken is een stuk simpeler. Ik vind deze heel leuk omdat hij rustig oogt maar wel een leuk kleurtje en patroontje heeft.
Ook deze kun je kopen bij bol.com voor 25 euro

Deze handdoek vind ik ook heel leuk. Ik hou van deze kleur en ik vind het bloemenpatroon ook heel schattig. Deze handdoek is multifunctioneel want je kunt hem ook gebruiken als omslagdoek. 
Deze kun je kopen op decathlon.nl voor 12,95
Deze handdoek geeft mij gelijk een zomers gevoel. De kleur en de print vind ik heel zomers. Deze is er ook in een andere kleurencombinatie en die vind ik ook leuk!
Deze is te koop op www.decathlon.nl en is nu in de aanbieding voor 9,06


Last but not least.
Van deze handdoek werd ik helemaal vrolijk. Een leuk printje met aardbeien en frambozen. Erg leuk en vrolijk!
Deze is te koop op www.ikea.com voor 12,95

Dit waren wat strandlakens die ik uitgezocht heb. Zelf moet ik nog kiezen maar deze vind ik in elk geval erg leuk. Weet jij nog sites/winkels waar je leuke handdoeken kunt kopen?

Fijne vakantie!

X Danique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter ♥