donderdag 23 juli 2015

Nouvelle ♥ o.a. Sting, Costes en Hema

De afgelopen week heb ik een paar dingen gekocht. Het is niet heel veel maar ik vind het wel hele leuke dingen. Het zijn vooral zomerse items en ik heb een nieuwe agenda gekocht.


Dit vrolijke blouseje kocht ik bij de Mango. Ik zag hem hangen en vond de kleur gelijk heel mooi. Op de foto lijkt de kleur feller dan hij in het echt is.
Dit topje was afgeprijsd van 19,99 euro naar 10 euro.


Mijn moeder had een cadeaubon van de Costes maar omdat ze er niks leuks zag mocht ik wat uitzoeken. Super lief! Mijn moeder zag dit shirtje en ik paste hem, hij zit heel lekker en ik vind hem super leuk!
Dit shirtje was van 22,95 euro afgeprijsd naar 12,95 euro.



 In de Sting was er een  hele grote stapel met allemaal shirtjes en hempjes voor vijf euro. Het was echt een chaos maar ik zag deze liggen en was gelijk verliefd op de kleur. Hij leek me eerst erg kort en daar ben ik niet zo van maar toen ik hem aandeed zag je eigenlijk niks van mijn buik.
Dit shirtje koste eerst 15 euro bij de Sting maar was nu in de sale voor 5 euro.


 Ik heb al zo'n losvallende broek maar ik wilde er graag nog één omdat ik dit heel fijn vind in de zomer als het te koud is voor een korte broek maar ik geen zin heb ik een spijkerbroek. Ik vond deze redelijk basic maar wel leuk door het printje.
Ik heb hem gekocht bij de C&A voor 14,90 euro.


 Als laatste alweer heb ik een nieuwe agenda gekocht voor het volgende schooljaar. Hij is super simpel maar ik ben van plan hem te versieren met washitape etc.
Deze kocht ik voor 4,95 euro bij de Hema.

Dit was alweer alles wat ik heb gekocht! Ik ben heel blij met alles en ga er veel plezier van hebben.

X Danique





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter ♥