maandag 13 juli 2015

Make up die ik gebruik

Hi!

Zelf draag ik niet veel make up. Ik vind make up wel heel leuk maar ik vind het niet zo nodig om met veel make up de deur uit te gaan. Maar wat draag ik dan?

Eigenlijk draag ik meestal als make up alleen mascara en als het nodig is concealer. Maar het komt ook regelmatig voor dat ik er eyeliner bij draag alleen ben ik niet zo goed in het opdoen daarvan. Als ik er zin in heb en de tijd ervoor heb doe ik heel soms een klein beetje oogschaduw op maar dit komt bijna niet voor. Wel vind ik het leuk om voor een feestje me iets meer op te maken. Dan draag ik meestal oogschaduw, eyeliner, mascara en concealer. 


 Als concealer gebruik ik de camouflage cream van catrice. Ik vind dit een fijne concealer omdat hij erg goed dekt. Ik heb zelf de kleur 020 light beige en dit is een goede kleur voor mij. In de zomer wordt hij wel te licht maar dan draag ik toch geen concealer. Deze concealer kun je voor 3 euro kopen bij o.a. de kruidvat.

Als ik eyeliner draag gebruik ik extra longlasting eyeliner pen van essence. Ik zet zelf een lijntje op mijn wimperrand maar met deze vind ik het wel moeilijk om een dun lijntje te krijgen. Verder vind ik het een goed zwarte prima eyeliner.

 Als mascara gebruik ik op dit moment de beauty insider volume mascara van het merk P2. Dit is een merk dat volgens mij niet in Nederland wordt verkocht en deze heb ik dan ook gekocht in Duitsland bij de DM. Ik ben niet zo kieskeurig wat mascara's betreft en ik stel er ook geen bepaalde eisen aan behalve dat ze geen klontjes moeten geven. Deze doet dat helaas wel een beetje dus moet je oppassen met aanbrengen. Deze mascara maakt je wimpers vooral dikker en geeft ze dus meer volume.


 Als ik oogschaduw draag kies ik eigenlijk altijd voor dit palletje van catrice. Dit is een pallet met alleen maar nude kleuren zoals de naam eigenlijk al zegt. Ik draag dan niks bijzonders maar kies meestal gewoon wat kleuren en probeer tot ik het er oké uit vind zien. Het absolute nude eyeshadow palette is o.a. te koop bij de kruidvat en kost 4,99.

 Ik draag en gebruik dus niet veel bijzonders. Toch hoop ik dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Hopelijk tot een volgende keer!

Liefs Danique 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter ♥