zaterdag 18 juli 2015

Films die ik onderweg wil kijken

Als ik lang in de auto zit wil ik natuurlijk wel iets te doen hebben. Meestal lees ik wat of luister ik wat muziek maar als ik een hele dag of meer onderweg ben vind ik het ook leuk om wat films te kijken. In dit artikel deel ik een aantal films die ik onderweg naar vakantie wil kijken.


                               High School Musical 2
'De leerlingen van East High Wild Cats hebben een zomerbaantje aangenomen bij de Country Club Evan's van de ouders van Ryan en Sharpay's. Op deze Country Club is er elk jaar een talentenjacht waar onze vrienden natuurlijk aan meedoen dit jaar. Ze moeten het opnemen tegen een andere Club, maar als Ryan verliefd wordt op een meisje van de andere Country Club wordt het nogal gecompliceerd, want Sharpay zal er alles aan doen om te winnen!'

High School Musical, wie kent het niet? Ik was altijd heel erg fan van deze films en deel 2 gaat over zomervakantie dus vind ik dit een hele leuke film om te kijken onderweg naar zomervakantie omdat ik er echt een zomers gevoel van krijg.

                                             Divergent
'In de stad Chicago is de toekomstige maatschappij opgedeeld in vijf groepen. Alle 16-jarigen moeten kiezen bij welke groep zij voor de rest van hun leven willen horen. Tris Prior breekt met haar familie en kiest voor de groep Onverschrokkenheid, waar moed de meest gewaardeerde eigenschap is. Tijdens de zware en gevaarlijke inwijding moet ze haar grootste angsten onder ogen komen en leert ze om te vechten. Daarnaast begint ze nieuwe vriendschappen en valt voor haar leider Four.

Ondertussen draagt Tris een groot geheim met zich mee, haar persoonlijkheidstest gaf aan dat ze ‘afwijkend’ is en bij meerdere groepen zou passen. Deze uitslag moet ze geheim houden – maar waarom is dit zo levensbedreigend?'
Hoewel ik de boeken een jaar geleden allemaal heb gelezen, heb ik de film nog steeds niet gezien. Waarom? Geen idee. Maar nu ben ik van plan hem in de auto te kijken omdat ik daar toch veel tijd voor heb dan. Ik ben super benieuwd!
                                                                   
                                The Mortal Instruments: City of Bones
                                               
'De vijftienjarige Clary woont met haar moeder in New York. Wanneer deze ontvoerd wordt, komt Clary achter het familiegeheim: haar moeder behoorde ooit tot een groep demonenjagers. Langzaamaan lukt het Clary om tot die wereld door te dringen. Maar de wereld van de demonenjagers is verscheurd. Zal het Clary en haar vrienden lukken om haar moeder te redden?'

Eigenlijk is het met The Mortal Instruments een beetje hetzelfde verhaal als bij Divergent. De boeken heb ik een hele tijd geleden allemaal gelezen maar hoewel de film al best lang uit is heb ik hem nog steeds niet gezien! De boeken van The Mortal Instruments vond ik superleuk dus ik ben heel benieuwd naar de film over deel 1.

                                  Another Cinderella Story                                          
                                       
'Mary is een jonge tiener die woont bij haar stiefmoeder Dominique Blatt, een bekende zangeres, en diens dochters Britt en Bree. Op een gemaskerd bal ontmoet ze zanger Joey. Ze dansen en worden onmiddellijk verliefd op elkaar. Ze verlaat het feest echter en laat onderweg haar iPod vallen. Joey raapt deze op, maar heeft geen idee wie ze werkelijk is.'

Deze film spreekt me gewoon heel erg aan door de titel en het verhaal. Het lijkt me een film waarbij je  niet al te veel na hoeft te denken en je er lekker bij kan wegdromen. Perfect voor in de auto dus!

Dit waren de films die ik graag wil kijken onderweg naar vakantie! Ik weet niet of het gaat lukken ze allemaal te bekijken maar anders kijk ik ze gewoon een andere keer.:) Welke films wil jij nog bekijken of raad je aan?

X Danique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter ♥