woensdag 15 juli 2015

Get to know me tag

Omdat ik deze blog nog maar net ben gestart, leek het me leuk een tag te doen waar je me een beetje leert kennen omdat jullie eigenlijk nog niks over mij weten.


Geboortejaar?
Ik ben geboren in 2000
Hoe lang ben je?
Ik ben 1 meter 72!
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Ik dacht eraan dat ik vandaag naar Leiden ging en dat ik daar zin in had! Oh en ik dacht aan mijn ontbijt:)
Waar ben je op dit moment?
In de woonkamer achter de laptop!
Single/relatie?
Single.

Wat zou je op dit moment graag willen?
De zon! Het is zomer en het regent.. Hou ik niet zo van haha.

Wat is je doel in het leven?
Niet echt origineel maar wel waar, gelukkig worden. Ik denk dat dat het beste is wat je in je leven kunt bereiken.
Waar ben je bang voor?
Haaien in zee, en om mensen kwijt te raken.
Heb je je rijbewijs?
Nee nog iets te jong;)
Nagellak of lippenstift?
Nagellak, ik draag nooit lippenstift en vooral in de zomer vind ik felle zomerse kleurtjes helemaal geweldig.
Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zomer, omdat ik houd van de zon en dan altijd het vrolijkst ben en de leukste dingen doe. Oh ja, en de ijsjes natuurlijk.
Wil je ooit gaan trouwen?
Ik weet het niet, ik denk daar nog niet zo over na.
Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb donkerblond/lichtbruin haar en erg lang haar. Maar ik ben van plan naar de kapper te gaan! (misschien als dit artikel online staat ben ik al geweest)
Heb je tattoos?
Nee, ik ben daar niet zo van.
Heb je piercings?
Gaatjes in mijn oren, als die ook tellen.
Draag je een bril?
Nee ik heb geen bril.
Wat is jouw perfecte pizza?Ik houd niet heel erg van pizza maar laatst had ik wel een hele lekkere en dat was gewoon margherita. Al had ik ook ooit een stukje pizza bolognese en die vond ik super lekker. Maar die hebben ze nooit waar ik uit eten ga helaas.
Favoriete eten/drinken?
Ik lust niet zoveel drinken en eigenlijk drink ik alleen water en thee. Dus water is mijn favoriete drinken! En eerlijk gezegd vind ik water ook echt lekker. Mijn favoriete eten is verse patat met mayonaise. Dat vind ik zo ontzettend lekker! Ik kan dat elke dag wel op. Ook vind ik ovenschotel met gehakt en spinazie heel erg lekker. O, en witte bonen in tomatensaus! En pannenkoeken, koekjes, snoepjes...
Wat is je favoriete parfum?
Ik heb niet zo veel parfum maar ik denk dan het Bambi parfum!
Wat is het laatste wat je kocht?
Een topje bij de Sting in de sale.
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Toen lag ik te slapen.
Favoriete ijsje?
Een bolletje roomijs in de smaak cocos, straciatella of chocola.

Ben je geordend of rommelig?
Ik ben helaas erg rommelig. Als ik mijn kamer opruim neem ik me altijd voor om hem deze keer echt netjes te houden maar helaas lukt dat (bijna) nooit.
Wat wil je op dit moment graag zien?
Daar komt bijna een artikel over online! Op dit moment wil ik graag divergent en de Mortal Instruments zien.
Ben je verlegen?
Ja best wel. Het wordt wel steeds minder. Maar nog steeds ben ik best verlegen.
Heb je een accent?
Nee volgens mij niet.
Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb twee zusjes van 11 en 8 en een broertje van 13. Ik ben de oudste dus!

1 opmerking:

Laat hier je reactie achter ♥