dinsdag 28 juli 2015

Kort haar?! Haar doneren ♥

Eindelijk heb ik het gedaan. Ik wilde het al heel lang, maar elke keer stelde ik het uit. Het enige wat ik wist was dat ik het wilde voor ik op vakantie ging. Mijn haar knippen. Ik was mijn lange haar zat en toe aan iets nieuws. Dus ik ging woensdag 15 juli naar de kapper en daar knipte ik mijn haar af. Het was lang genoeg om te doneren en dat heb ik dus ook gedaan.

Dit is hoe lang mijn haar eerst was. Het was heel lang en ik vond het ook wel mooi, maar ik was toe aan iets frissers en vlotters. Ik heb al zo lang lang haar dat ik echt toe was aan iets nieuws.

Dit is mijn haar van de zijkant, een heel groot verschil en voor mijn doen is dit echt heel erg kort! Ik vind het echt heel leuk en ben er super blij mee. Ik kan nog een staartje in en dat vond ik heel belangrijk, een vlecht kan niet echt meer en dat droeg ik heel vaak. Maar als ik dat nu doe is het echt mini en dat vind ik niet zo mooi.


Dit is de vlecht die afgenipt is, deze ga ik opsturen naar stichting haarwensen. Wil jij ook je haar doneren of wil je meer informatie erover? Op deze site vind je er meer informatie over.

Ik ben zelf heel blij met het resultaat. En was ik dat niet geweest? Had ik het in ieder geval geprobeerd, en haar groeit toch weer aan. 

Heb jij je haar wel eens gedoneerd of wil je het?


X Danique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter ♥